Som altid havde de store filmselskaber købt sendetid til en del nye trailers i forbindelse med årets Super Bowl, der løb af stablen i nat dansk tid.
Den største overraskelse kom dog i forbindelse med den tredje film i Cloverfield-universet. Det var ventet, at filmen ville ryge direkte på Netflix, men de fleste havde regnet med, at streamingtjenesten ville nøjes med at give en premieredato i forbindelse med traileren. Men nej: Netflix afslørede i stedet, at filmen – nu med titlen The Cloverfield Paradox – ville debutere på tjenesten senere samme aften.
Som sagt, så gjort, og The Cloverfield Paradox er da også ude på Netflix (også den danske) nu.
Den klart mest ventede trailer var den til Han Solo-spin-off-filmen Solo: A Star Wars Story, der har premiere allerede i maj, og hvorfra vi endnu ikke har set andet end nogle få fotos. Nu er traileren her.
Her følger et udvalg af de trailers og tv-spots, der blev vist under Super Bowl, i mere eller mindre tilfældig rækkefølge.
Det er blevet oktober, og her på Planet Pulp har vi en virkelig god idé…
Den første film, der lader de to ikoniske monstre fra Alien- og Predator-filmserierne mødes, er…
Det længe ventede gensyn med Beetlejuice og det bizarre efterliv er heldigvis en fornøjelig oplevelse.…
"Nej. Tingesten kunne måske nok spille et nummer på gehør efter en enkelt gang, men…
Hvis man er genrefan og samtidig er med på beatet i denne weekend, så er…
Tim Burtons anden film hører stadig til blandt hans mest seværdige, med dens unikke blanding…